11.04.2025

Anunţ achiziţie publică

Servicii Publice Iași SA intenţionează să achiziţioneze BUTAȘI ÎNRĂDĂCINAȚI
Cod CPV: 03121100-6 Plante vii, bulbi, rădăcini, butași și altoaie
Mod de achiziție: achiziție directă, în conformitate cu dispozițiile art. 7, alin. 5, din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Achiziție : Butași înrădăcinați
Valoarea estimată totală a contractului fără TVA: 239.211,60 lei.
Termen de plată: maxim 30 zile de la emiterea facturii
Descrierea achizitiei, cerintele minime solicitate, modelele de formulare sunt cuprinse in documentatia achizitiei ce se regaseste la adresa www.spiasi.ro – sectiunea Informatii publice – Anunturi – Achizitii & Licitatii .
Ofertantii vor cuprinde in oferta lor urmatoarele documente:

  • 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
  • 2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.164,165,167 din Legea.nr.98/2016;
  • Ofertantul va trebui sa prezinte, dupa caz:
    a. AUTORIZATIE PENTRU COMERCIALIZAREA SEMINTELOR SI MATERIAL SADITOR
    b. AUTORIZATIE PENTRU PRODUCEREA SEMINTELOR SI MATERIALULUI SADITOR, in oricare dintre cazuri, autorizatia sa fie emisa de Ministerul Agriculturii si dezvoltarii Rurale, cf. art. 4 din Legea 266/2002 si art. 1 din Ordinul 769/2009; si sa fie valabila la data prezentarii.
  • 3. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti.
  • 4. Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati. Ofertantul/candidatul are obligatia sa faca dovada ca în ultimii trei ani ca a livrat produse similare în valoare cumulata de cel putin: 100.000,00 lei fara TVA. In sprijinul demonstrarii informatiilor prezentate in formularul “Lista principalelor livrari”, ofertantul va include in oferta sa urmatoarele documente: certificate/documente emise de o autoritate sau de un beneficiar din care sa rezulte modul de îndeplinire a obligatiilor.
  • 5. Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, datelor si a beneficiarilor publici sau privati. Ofertantul/candidatul are obligatia sa faca dovada ca în ultimii trei ani ca a livrat produse similare în valoare cumulata de cel putin: 100.000,00 lei fara TVA. In sprijinul demonstrarii informatiilor prezentate in formularul “Lista principalelor livrari”, ofertantul va include in oferta sa urmatoarele documente: certificate/documente emise de o autoritate sau de un beneficiar din care sa rezulte modul de îndeplinire a obligatiilor.
  • 6. Dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea estimate fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita în conformitate cu prevederile art. 154, al. 4 din Legea nr. 98/2016, prin virament bancar, depunerea la casierie, sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. În cazul în care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RO31RNCB0175122793750001 deschis la banca BCR;
  • 7. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 154, al. 4 din Legea nr. 98/2016. Garantia de buna executie este în cuantum de 2,5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie si se va constitui în termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 1542 din Legea nr. 98/2016.
  • 8. Propunerea tehnica. Propunerea tehnica va fi elaborata conform specificatiilor din caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa indice in cadrul ofertei tehnice ca la intocmirea ei a tinut cont de regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de securitate si sanatate in munca.. Informatii referitoare la regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de securitate si sanatate in munca se pot obtine de la Inspectoratele Teritoriale de Munca sau de pe www.inspectmun.ro. ;
  • 9. Propunerea financiara (formularul de oferta+ centralizatorul de preturi).

Depunerea ofertelor: Operatorii economici interesati au obligatia de a transmite ofertele la Registratura Servicii Publice Iasi S.A., adresa: sos. Tudor Neculai, nr.25 sau pe e-mail: office@spiasi.ro pana la data de 17.04.2025, ora 13.

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa de e-mail: office@spiasi.ro sau la tel.0232/263542, Serviciul Achizitii Publice.

Documente:

Nr.Nume documentPDF
1 Caiet de sarcini
2 Formulare
3 Contract
4 Lista persoane - conflict de interese

Proiecte la Final


Partenerii noştri

iasitvlife
focus